zondag 25 september 2011

Alweer…

Ze blijven me maar vergeten. Ondertussen natuurlijk alweer op veel plaatsen geweest. De Grand Canyon North rim, maar daar heb ik weer weinig van gezien. Ze heeft wel even met me rondgesjouwd maar geen foto gemaakt. Helaas….

Daarna ben ik wel mee geweest naar White pocket, ik heb weer de hele tijd aan haar rug mogen hangen. Het was daar prachtig, echt waar.

DSC01641 Daarna zijn we naar een plek gereden die Lees Ferry heet. Nou ik heb Ferry daar echt niet zien lezen hoor! Maar het was er wel mooi.

Dit was op de campground daar.

DSC01716

We zijn toen ook nog naar een plek geweest waar een hele oude ranch was. Ook daar is nog een foto van. Zij wilde me hier eerst gewoon laten hangen, maar ze hebben me toch maar weer meegenomen.

DSC01769

WE zijn nu bij Monument Valley, je weet wel van die oude western films met John Wayne ofzo. Misschien dat ze daar morgen nog een foto van mij maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten