vrijdag 16 september 2011

Naar Yosemite en wandelen.

Hier zit ik dan onderweg naar ons eerste nationale park Yosemite

dag-14-en-15-onderweg

  Hier ben ik ergens onderweg in Yosemite bij een hele mooie beek.

dag-14-en-15-Yosemite

Op de campground in Yosemite, voor de camper, even uitrusten van de lange tocht.

dag-14-en-15-voor-de-camper

De volgende dag zijn we met de bus naar een heel hoog punt gegaan. Deze meneer heeft ons daar gebracht.

dag-14-en-15-de-busdriverVan af daar zijn we gaan lopen naar beneden. Nou ja, we! Mijn reisgenoten dan, ik heb de hele weg aan de rugzak mogen hangen en kon zo alles goed overzien. Later zou wel blijken dat dit toch de beste manier van naar beneden gaan was.

dag-14-en-15-op-de-rugHier hebben we even uitgerust, met een geweldig uitzicht. Het was best wel spannend want vlak daarvoor waren we van heel dichtbij een echte beer tegen gekomen. Mijn rugzak drager vond het ook best wel spannend en wilde zo snel mogelijk doorlopen. De beer was dan ook wel erg dichtbij, en ik was ook wel blij dat we snel doorliepen. Maar ja, toen gingen ze even later, uitrusten en een grote bak met fruit zitten eten. Maar gelukkig heeft de beer dat niet geroken.

dag-14-en-15-Yosemite-wandeHet was volgens mijn drager een erg vermoeiende tocht. Zo erg dat ze de volgende dag bijna niet meer kan lopen. Vooral het laatste stuk was erg steil naar beneden. Over glibberige rotsen enzo. Mijn reisgenoten zeggen dat ze nu spierpijn hebben, ik begrijp er niets van, ik heb nergens last van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten